2019. jan 13.

boldog új

írta: atinam
boldog új

Annyira csodásak voltak az ünnepek mint talán még soha, nem emlékszem, hogy valaha ennyire béke lett volna a lelkemben. Nem tudom minek köszönhető ez de tulajdonképpen mindegy is, a leggyönyörűbb emlékek dobozába kerül ez az időszakom, amire mindig úgy tudok majd visszaemlékezni, hogy olyan nagyon igazi Karácsony.

Oh, és kaptam ajándékba M.-től egy Kindle Paperwhite-ot, ez egy olyan dolog volt amit kértem, vagyis igazából ez volt az egyetlen amit azért kaptam mert kértem. Több mint 30 éve nem fordult ilyen elő velem, hogy konkrét kívánsággal tudtam kirukkolni a "Mit szeretnél Karácsonyra?" kérdésre. Ezt ő is tudja, hát ugye volt már ideje megtapasztalni is, és komolyan mondom olyan boldogság terült szét az arcán amikor előálltam ezzel mintha legalábbis ő kapott volna ajándékot. 

Fantasztikus ez a kütyü, imádom! 

Mindig is nagyon szerettem olvasni, a könyvek által nyitott világ az egyik ami teljesen ki tud kapcsolni. A betervezett listám pedig már most a végtelenbe nyúlik.  Olvassatok! Mindent, bármit, olyat is ami nem annyira teszik, olyat meg pláne ami beszippant. Olvassatok!

 

A boldog új évet pedig úgy indítottam, hogy totálisan rákattantam az avokádós banános turmixra. Nem tudom honnan jött az ötlet, hogy a kettőt egyszerre dobjam a gépbe, de azóta nem múlhat el reggel nélküle. 

Egyébként próbáljátok ki mert bitang jó!

 

Szólj hozzá