2014. okt 17.

ilyen ez

írta: atinam
ilyen ez

Felébredtem egyik reggel mellette, és azt éreztem, hogy most, most változik valami, lassan billen át, de ez most a napsütéses oldal. Nem tudom mitől, azt sem tudom, hogy ez az ő hatása, vagy a bennem zajló folyamatok gyümölcse, vagy a kettőnk közös munkájának eredménye (gyanítom, hogy leginkább mindez így együtt), de így most jó. Kezdem megszokni a gondolatot, az érzést, kezdem elhinni, hogy ez lehet nagyon jó, hogy lehet tényleg olyan amit akartam, amit akartunk.

Tudom, leírtam már százszor, és véggigondoltam húúúúúú..... legalább kismilliószor....., de tényleg úgy tűnik, hogy ez a kommunikálós történet működik. És ha ez rendben van, akkor minden más is sokkal, de sokkal egyszerűbb és könnyebb. Persze lehet agyalni, és lehet másként gondolni, és egyáltalán nem kell mindig mindenben egyetérteni. (Igazából úgy gondolom, hogy kb. három másodpercig tudna érdekelni egy olyan pasi aki mindenre bólogat....)

A kívülről nézve talán jelentéktelennek tűnő dolgokat is jól esik megbeszélni, szeretem tudni, hogy mi jó neki, mit szeret, és tőle sem várom el, hogy gondolatolvasó legyen. Igen, ebben az esetben konkrétan szexről volt szó tegnap éjjel, de ez bármire igaz lehet. Hány nő tudja vajon, hogy mást érez e a pasija ha úgy élvez el, hogy benne van, vagy úgy, hogy már nem? Vagy hogy hol, miben van a különbség a pasi számára amikor a nő szájába élvez? Nos, én már tudom. :-) Azt is megkérdeztem tőle tegnap, hogy miért fordít ennyi időt és energiát Da. üzletére? Nem, nem zavar, viszont nem értettem, és érdekelt. Azt mondta azért mert élvezi. Így egyszerűen, teljesen és tökéletesen érthetően, és ami a legjobb benne, hogy olyan csillogást láttam a szemében amikor erről beszélt amit csak ritkán szoktam.

Ma külön alvós este van.

Kell néha ilyen, kell, hogy teljesen szabad teret adjunk egymásnak, és kell azért is, hogy megszülethessen a "hiányzol" érzése.

Holnap főzni fogunk, imádom az együtt főzőcskézéseket. (khhhhmmmm...., nem mintha egyedül bármikor is szoktam volna....) Bevásárolunk, és keverünk-kavarunk, és még mososgatunk is. Hm, miért olyan jó ez mégis? Fura "drog" a szerelem.

 

M. kép.jpg

Szólj hozzá

szex drog szerelem boldogság