2015. feb 03.

beszéljünk a szexről

írta: atinam
beszéljünk a szexről

Beszétem A Pasival valamelyik éjjel, leginkább M.-ről és rólam. Tudom, ez fura lehet(ne), de igazából nem az. Kérdezett, vagyis ha jobban végig gondolom inkább kijelenett valamit: "Te már kifelé lábalsz ebből a kapcsolatból." Szerintem arra alapozta ezt a megállapítást, hogy elmondtam neki, hogy mostanában újra gondolok rá, hogy más pasikkal is dugjak.

 

Egyébként eszem ágában sincs kilábalni, bár tudom, ez nem olyan dolog amit csak így elhatározunk és kész. Meg az is biztos, hogy szerelmesnek lenni nagyon nehéz. Néha komolyan azt gondolom, hogy én teljesen alkalmatlan vagyok erre. M. azt mondja, hogy jól csinálom, boldog velem, és szeret, közös jövőt tervez, gyerekről beszél. (jaj-jaj!!!! ez megint egy nehéz téma lesz....) Hagynom kellene hogy szeressen, és nem elszúrni, tudom. Próbálom, próbálom....

 

Egy kedves privát üzenetet kaptam ma, sok dologról esik szó benne, többek között arról is, hogy régebben sokat írtam szexről, mostanában meg szinte soha. És tényleg, bár ez a blog nem feltétlenül erről szól, de valóban, ez is része, mégpedig meglehetősen erős alapillére ennek a kapcsolatnak. Röviden: sok, és jó, nagyon jó.

Megkérdeztem egyszer még régebben M.-től, hogy más e a szex amikor olyannal csinálja akibe szerelmes, és azt mondta, hogy igen, nagyon más. Hittem, és értettem amit mondott, de nem igazán tudtam akkor elképzelni. De most már érzem. :-)

Amikor nem csak a testem kezd pezsegni, de a lelkem is átmelegszik attól, hogy megcsókol, simogat, amikor tudom, hogy adni akar, és én is oda adnék neki mindent, amikor az ő gyönyöre éppen olyan kielégítő mint a sajátom.

Valamelyik nap kora este szeretkeztünk. Mélyen volt bennem, lassan mozogtunk, a csípőmnél fogva húzott le magáról mikor elélvezett. Nekem akkor nem sikerült, de semmiféle csalódás, vagy rossz érzés nem volt bennem. Megcsókoltam, hozzá bújtam, ő sajnálta, hogy így alakult, de nevetve puszilgattam, és ilyenkor pontosan tudja, hogy nem haragszom rá.

Aznap késő éjjel már álmos voltam, aludni készültem. Ő még nézett valami filmet, közben a telefonján bekapcsolt egy zenét és szorosan hozzám bújt.

Nem tudom mitől, az érintés, a zene, a hangulat, az illat, a teste melege.... egy pillanat alatt tört rám az érzés, olyan nagyon kívántam, azonnal akartam. Hátra toltam a fenekem és hozzá nyomtam. Szinte azonnal éreztem, hogy megkeményedik. Lerántotta a bugyimat és belém tolta az ujjait, a hasamra fordultam, már rekedt volt a hangom a vágytól amikor hozzá szóltam. "Gyere!" Imádom érezni ilyenkor ahogy rám nehezedik, a farka már bennem is volt, kellemesen feszített, feltérdeltem, ő velem mozdult, megmarkolta a vállam és úgy dugott, keményen, őrült szenvedéllyel. Még másnap ébredéskor is éreztem az orgazmusom sikolyának "karcolásait" a torkomban.

192.jpg

 

 

 

Szólj hozzá

szex orgazmus szerelem szenvedély dugás szeretkezés