2016. dec 10.

kettő hét Karácsonyig

írta: atinam
kettő hét Karácsonyig

Eldőlt, hagyományos formájú fa lesz, modernebb díszítéssel.

Csak gömbök, meg fény. Ennyi. No masni, no boa, no girland.

Egyik este kicsit borúsabb hangulatomban már addig jutottam, hogy mondtam M.nek, ne is legyen inkább semmi, mert annyira más az amit látni akarunk, annak meg nem igazán lenne értelme, hogy egyikünk olyasmit nézegessen a nappaliban vagy egy hétig ami számára nem tetszetős. Értsd, én inkább a minimalista, ő meg a barokosabb vonal felé hajlik.

De aztán eltelt két nap, egyik délután odahúzott magához a kanapén ülve, ölébe vette a laptopját és elkezdte mutogatni miket talált. Gömbök, mindenféle színben, méretben, fényesek, mattak, szettben, darabonként, egyszínűek, mintásak, stb. Tetszett a lelkesedése, meg éreztem, hogy most kifejezetten szeretné, ha vele együtt tudnék örülni. Kiválasztottunk együtt egy szettet, ő hozzá még külön csúcsdíszt is, amit én nem igazán bírok egyébként, de belefér, legyen ha neki ez örömet okoz.

Szóval most így két héttel Karácsony előtt már egészen biztos, hogy lesz fa, lesznek ajándékok is, kicsik, meg nagyobbacskák. Ééééés, kapaszkodjatok, még ünnepi menüt is tervezünk!

Tetszik ez a másfajta Advent, nekem nagyon bejön, hogy idén kettesben töltjük az egész ünnepi időszakot.

 

karacsonyi_gomb_2.jpg

Szólj hozzá

kettesben karácsonyfa gömbök girland Advent