2014. máj 12.

follow your dreams

írta: atinam
follow your dreams

Lehet, hogy álmokat kergetek, de van az úgy, hogy éppen a legvalószínűtlenebb verzió jön be. :-)

Nos, amikor múlt héten visszajelzett az E., hogy igen, tetszem nekik, engem akarnak akkor már biztos voltam benne, hogy hamarosan a másik vonalon is elkezdődik valami, mert az én életemre valahogy jellemző, hogy mindig minden egyszerre történik.

Persze, igent mondtam nekik, nem vagyok hülye! A munka jónak tűnik, a fizetés is jó, és bármennyire is szeretünk valamit, bármennyire is várjuk, akkor is meg kell ragadni a kínálkozó lehetőséget, és meg kell próbálni, mert hátha éppen az lesz az amire vágyunk, csak még magunk sem tudunk róla.

És ma végre megtörtént. A telefon amire hetek óta várok, amiről álmodtam, amiért sírtam, fohászkodtam. Itt az idő, most végre kiderül, hogy a más vajon annyira más-e, hogy ezt már nem is akarom majd, vagy visszakapom az életemet, amit akkor, azon a napsütéses, csipősen hideg decemberi délutánon elloptak tőlem.

Szólj hozzá

munka öröm álmok izgalom