2016. sze 02.

csudálat

írta: atinam
csudálat

Végre, szeptember!

Elvben szeretem a nyarat. Gyakorlatban viszont minden évben megállapítom, hogy annyira talán mégsem. Imádom a fényt, de a hőmérsékletet szemrebbenés nélkül maximalizálnám 28 fokra.

Soha nem értettem mit lehet szeretni a hőségben.

Nem tudsz normálisan öltözködni, mert kb. teljesen tökmindegy, hogy mit veszel magadra, minden sok. A hajad szétesik három másodperc alatt, a sminkről már ne is beszéljünk.... (Nem, nem fogok vízálló cuccokat magamra kenni, olyan mint a vakolat, ráadásul még a leszedése is egy rémálom.) Folyamatosan szomjas vagyok, pedig szerintem ember nincs a bolygón, aki nálam több vizet iszik. És hiába van a lakásban hűvösebb, meg árnyék, meg kiskutya füle, akkor is érzem, hogy a szervezetem küzd, és egyre fáradtabb, és fáradtabb. Ettől meg nyűgös leszek, ingerlékeny, és ez senkinek nem jó.

Szóval hipp-hipp-hurrá!!!! Ősz! Jupíííííííííí!

Nagy felbuzdulásomban már vettem is egy évszakhoz passzoló körömlakkot, gyönyörűséges, mély, gazdag szín. Csudálatosos, én mondom!

 

Ja, hát teljesen más téma, és roppant nagy jelentőséggel bír (hihi!)

Megint rákattantam a hónapos retekre. Vannak ilyen periódusaim, amikor minden nap el kell rágcsálnom belőle néhány darabot. Na most, így egy év után egyértelmű, hogy ez itt mindig van. Télen, nyáron, esőben, napsütésben, sötétben, világosban, szóval..., mindig. Nem tudom, hogy Magyarországon miért csak rövid ideig lehet hozzá jutni. A nevében is benne van, "hónapos". Azt gondoltam mindig (és az itteni gyakorlat engem igazol), hogy bármikor lehetne, egy hónap kell hozzá, és kész. Ha valaki tudja, hogy miért csak szezonálisan elérhető ott, akkor ossza már meg velem is az infót please, hadd legyek okosabb.

Szólj hozzá

ősz nyár hőség szeptember