2014. máj 10.

utóhang

írta: atinam
utóhang

Nos, mint azt sejtettem, kiderült, hogy nem vagyok leszbi.

Egy teljesen jó csajos este volt, sok beszélgetéssel, (igen, senkinek ne legyen szemernyi kétsége sem, pontosan a pasikat meg a szexet tárgyaltuk ki, persze) sok nevetéssel, és ennyi. Nem volt meg az a pillanat amikor ránézel a másikra, és tudod, hogy akarod őt. Illetve nálam nem. A. meg, mint az este végén kiderült, talán arra várt, hogy én kezdeményezzek. Amit őszintén nem is értek. Ő dobta fel, hogy akarja ezt, pontosan tudta, hogy mi az álláspontom, ok, az ötlet tetszett, és valóban kellett adni egy esélyt ennek a dolognak. De nem gondolom, hogy nekem kellett volna először lépni. Éppen eléggé nyitottam már azzal is, hogy egyáltalán belementem ebbe.

Tehát a csajos történet hármasban/többesben rendben van, nagyon is. Kettesben viszont nem működik, nem izgat. Kész, pont, ennyi, téma lezárva. (legalábbis egyelőre..., hihi!)

Szólj hozzá