2014. máj 15.

zónák

írta: atinam
zónák

Végre felszállóág, már nagyon ideje volt!

Van az úgy, hogy sorban egymás után csak jönnek és jönnek a dolgok, de valahogy minden jól alakul, és egyszer csak azt veszi észre az ember, hogy hé, hát ez az az állapot amit imádok!

 

Nos, igen, a munka összejött. :-)

Majd' fél év, öt végtelenül hosszúnak tűnő hónap után végre visszakaptam. Sok dolog változik, és jól is van ez így, a változás viszi előre a világot. De azokkal az emberekkel dolgozhatok együtt akiket ismerek és szeretek, azt csinálhatom amiben jó vagyok (nagyon jó!), és olyan projektekhez kell adnom a nevem amelyek mellé szívvel-lélekkel állok bármikor. Fantasztikus érzés! Köszönöm! (és boldog születésnapot nekem! hihi!)

 

Sokat vagyunk együtt M.el mostanában. Jó vele, élvezem, hogy mindenről tudunk beszélgetni, hogy közösek a kattanásaink és a hülyeségeink, hogy a legtöbb dologról azonos a véleményünk, és imádom, hogy porig aláz a malomban. :-)

A szex meg, jééééééézusom......, mindig jó, de néha annyira, hogy az már szinte félelmetes.

Valamelyik éjjel játékos kedvében volt, az ágyon feküdtem fehérneműben, ő pedig odadobott mellém egy nyakkendőt. (R. nyakkendője, ha már itt tartunk, de nem tartom valószínűenk, hogy valaha is elmondjuk majd neki, hogy miket műveltünk vele.) Kiment a szobából, én pedig bekötöttem vele a szemem, lefeküdtem és úgy vártam, hogy visszajöjjön.

Finoman ért hozzám valami nagyon puha anyaggal, a testem önkéntelenül összerándult, lassan simogatott vele, olykor pedig felemelte, és néhány pillanat múlva egy másik, teljesen váratlan helyen érintett meg. Az arcomon, a hasamon, a combjaimon, közben lesimogatta rólam a bugyit. Kicsit később változott a textúra, az anyag nagyon kellemes tapintású, de nem olyan puha mint az előző. Széttárta a combjaimat, kínzóan lassan haladt a belső oldalon, mikor megérintette a puncim már annyira oda volt gyűlve az összes energiám, hogy hangosan felnyögtem.

És nem hagyta abba, tovább folytatta a lassú kínzást lefelé haladva a lábfejem irányába. Ott pedig olyan dolog történt amit alig hiszek el. Nagyon lassan, éppen csak érintve a bőrömet áthúzta az anyagot a nagy és a mellette lévő lábujjam között, én pedig majdnem elélveztem ettől az érzéstől. Soha senkivel nem tapasztaltam még, hogy ez a terület ennyire erősen erogén zóna nálam. Többször egymás után megismételte, én pedig már hangosan ziháltam. A puncimhoz nyúlt, megnedvesítette az ujjait és így vissza a lábfejemre. Uhhhhh......, még most ahogy rá gondolok is érzem, hogy bizseregni kezd a bőröm.

Ezután nyalni kezdett, olyan édesen és gyengéden ahogy csak ő tudja, sikoltva élveztem el.

Rám feküdt, megcsókolt, közben egy határozott mozdulattal már bennem is volt a farka. Itt nem bírtam tovább, levettem a nyakkendőt, mert látnom kellett a szemét. Lassan mozgott bennem, közben csókolt, rám hajolt, magához ölelt egyetlen pillanatra sem esve ki a ritmusból. Nem tudom meddig voltunk így mikor rádöbbentem, hogy mi most szeretkezünk, nem pedig dugunk. Olyan volt, mintha minden tér és idő megszűnt volna létezni, és csak az érzés marad, hogy ő bennem van, és ez annyira jó. Azt sem tudom hányszor mentem el, de a végén csak feküdtünk összebújva, néztük egymást és szavak nélkül is tudtuk, hogy ugyanarra gondolunk mindketten.

Ma ébredés után pedig szakadó esőben lement a boltba a kedvenc reggeli joghurtomért. Hát nem halál édes? De! Jaj, ő azért hiányozni fog jövő héten, bármennyire is nem szeretem bevallani, már most pontosan tudom, hogy így lesz.

láb1.jpg

Szólj hozzá

munka játék szex öröm szeretkezés