2015. sze 07.

what's????

írta: atinam
what's????

Még hajdanában, réges-régen amikor együtt éltem egy akkori pasimmal, X órát töltöttem házimunkával hetente. Soha nem csináltam belőle különösebb kérdést, bár nem szeretek pl. takarítani, viszont utálnám, ha koszos lenne a lakás.

Aztán, amikor szétmentünk, és berendeztem az új, csilli-villi szingli életemet, egyszer csak azt vettem észre, hogy a korábbi időintervallum töredékét kell fordítanom arra, hogy rend, tisztaság, jó illat, stb. legyen otthon.

Na álljunk itt meg egy percre!

Én korábban azt gondoltam, hogy osztozunk ezeken a feladatokon. Miért? Na, erről dunsztom sincs. OK, néha elmosogatott, felporszívózott, előfordult, hogy esetleg bevásárolt, és hát mégis úgy tűnt, utólag, hogy a munka oroszlánrésze rám maradt.

 

Mikor átköltöztünk ide, M. a megérkezésünk utáni 2. napon már dolgozott. Reggel megy, délután jön, én egyelőre nem kerestem munkahelyet, mert eleve ezt beszéltük meg, és most még valahogy úgy érzem, hogy nem is jött el az ideje.

Bevásárlás, a lakás rendben tartása, leginkább ebben merül ki manapság a napi ténykedésem.

És (igen, előre szólok, tudom, hogy gáz, tudom, hogy egy nőtől meg főleg gáz), de nekem ez valahogy soha nem tűnt igazi munkának. Nem fizikálisan, abból a szempontból munka, semmi kétség. Csak valahogy...... áááááá....., nehéz. Feladni egy állást amit szeretsz, vezető pozicíót cserélni láthatatlan háttérmunkára.....

Nem, nem várok fanfárokat minden nap, nem kell megköszönni minden egyes mosást, vagy elkészített szendvicset, de nem akarok egy "szolgáltatás" lenni, ami "jár". Nem tudom érti e egyáltalán bárki, hogy miről beszélek....

 

Nos, igen, rossz passz. Ma amikor éppen körmölt mellettem valamit a laptopján ránéztem a képernyő jobb oldalán a chat sávra, először azt hittem rosszul látom, de nem. "Ny." virított ott.

Mi a jó büdös franc?????

Valahogy úgy gondolom én ezt, hogy ha valakivel, aki állítólag eleve semmit nem jelentett, lezárom a semmit, és megszakítok minden kontaktot, akkor az égvilágon nics olyan dolog ami indokolná, hogy néhány hét elteltével ismét ismerősök legyünk a nyamvadt fb-on. Persze lehet, hogy én vagyok ufo, már mondtam korábban is, és a lehetőséget továbbra sem zárom ki. Sőt....

 

Szólj hozzá

házimunka rossz passz háttérmunka