2015. sze 22.

toys

írta: atinam
toys

Én mindig úgy gondoltam, hogy a szexben nem lehet határt húzni, hogy na, akkor ez innen már perverzitás, szerintem mindent lehet, amit mindketten, vagy mind akárhányan :-) élvezünk.

Soha nem jártam még szex shopban, eddig.

Múlt hétvégén mászkáltunk mindenfelé, nézelődtünk, lazítottunk, ahogy az egy tisztességes szombathoz illik. M. egyszer csak gondolt egyet, és beütötte a telefonján a keresőbe a kategóriát, jöttek is szépen sorban a találatok, a közelünben is volt egy. Nosza, rajta! Azt előre közölte, hogy nem fogunk addig kijönni míg valamit nem választok magamnak, tehát úgy készüljek, hogy kötelező a vásárlás.

Elsőre nem hoztak különösebben lázba az ott található cuccok. Volt mindenféle kütyü, ilyen-olyan játékszerek, sikosítók, jelmezek, fatish cuccok, magazinok, dvd-k, stb. A fejemben a gésa golyó gondolata lebegett, érdekesnek találtam az elképzelést, hogy bármikor, csak úgy, akár a teljesen hétköznepi feladatok ellátása során bennem legyen egy ilyen. Többféle volt belőle, különböző méretű, színű, súlyú, de aztán ahogy az eladó hölgy elmondott róla néhány információt már valahogy nem tűnt olyan csábítónak a gondolat.

"Válassz valamit, addig nem megyünk ki amíg nem választasz!"

Lassan, szisztematikusan haladtam körbe az üzletben, nézegettem a kínálatot, lehorgonyoztam a vibrátoroknál. Nem a hagyományosak érdekeltek, hanem azok amik valamilyen plusz funkcióval is rendelkeznek, végül összebarátkoztam egy g-pont stimuláló csodával.

"Ennyi? Nézzél még valamit!"

Mondtam neki, hogy OK, de akkor segítsen, kaján vigyorral a képén ölelt át, és húzott az egyik polc irányába. Fenékdugaszok, dildók. Nos, igen, ez egy olyan dolog amit imádok, ha jól csinálják, és M. meglehetősen jól csinálja. :-) Onnan is a pultra került egy édes kis fekete játékszer.

"Kezdesz belejönni, válassz nekem is valamit!"

Micsoda???? És mégis mit?

Na jó, te akartad, legyen!

Volt már korábban vibrációs gyűrünk, azt szerettük, valami ilyesmiben gondolkodtam, de nem akartam újra ugyanazt. Szilikon pénisz gyűrű, hm...., érdekesnek tűnt, tetszett a kép a dobozon, az meg külön fokozta  a lelkesedésemet, hogy M. közölte, roppant kíváncsi, hogy miként fogom ezt felvarázsolni a farkára. (ez egy négy gyűrűből álló kis eszköz, bordázott "gerinccel" összekötve, alul pedig még plusz két gyűrű a golyóknak).

Vettünk még egy dilator szettet is. (ja, hát fogalmam sincs róla, hogy a pasik honnan a fenéből értesülnek arról, hogy ilyen dolgok léteznek a világban, de az biztos, hogy egy ideje már mondogatta, hogy szeretné kipróbálni).

 

Este megkérdezte, hogy melyik új játékomat akarom most, én pedig gondolkodás nélkül vágtam rá, hogy az összeset.

 

Azoknak a nőknek mondom, akik szeretik ha rendesen meg vannak dugva: egy ilyen vibrátor kell!!!

A péniszgyűrű pedig..... HHHHhhhhhhhúúúúúúúú!!!!! Nekem alapból az egyik kedvencem a kutya póz, de ezzel kiegészítve...., ha azt mondom 10-es skálán 12 nem túlzok. Imádom amikor belém csúszik a farka, először feszít, és lassan halad egyre mélyebbre, minden egyes gyűrű külön gyönyört hoz amikor benyomódik a hüvelyembe, és mellé a kis "tüske bordák"...., hmmmmm..... Közben érzem a meleg tenyerét a derekamon, ahogy végig simít, majd megáll a csípőmön és megmarkolja, a másik kezével pedig a vállamat, így még erősebben, és még mélyebben tud lökni.

Egy szexmániás kezébe ilyen eszközöket adni..., hát, eddig is állandóan dugni akartam vele, most ez csak még inkább fokozódott. Egész nap arra gondolok, hogy milyen volt a tegnap éjjel, meg az az előtti, meg az az előtti, és milyen lesz a mai.

 

Egszer megkérdezte tőlem valaki, hogy ha úgy alakulna mi lenne az utolsó dolog amiről lemondanék, amihez körmöm szakadtáig, vagy még azon túl is ragaszkodnék.

- A szex és az internet.

- És ha csak egy lehet ami marad?

- Nem kérdés, a szex.

 

pila1.jpg

 

 

Szólj hozzá

dildó vibrátor sex shop pénisz gyűrű dilator